Mitä yhteistä on treenaamisella ja siivoamisella? Ensisilmäyksellä vaikuttaa siltä, että fyysiset aktiviteetit olisivat kaukana toisistaan, mutta niitä yhdistää säännöllisyys. Sekä treenaaminen että siivoaminen vaatii tavoitteellista sitoutumista, jotta haluttuja tuloksia syntyy.
Me kysyimme Forever Matinkylän asiakaspalvelupäällikkö Ulrika Syrjävaaralta, miten siivousyrityksen vaihtaminen on hyödyttänyt heitä. Mutta ennen lopputuloksen paljastamista, pohdimme Ulrikan kanssa kuntosaleilla aiemmin ilmenneitä siivoushaasteita. Millaisia ne olivat ja mikä aiheutti kaikkein eniten päänvaivaa?
Siisteyshaaste: sulkapallokentät, suihkut ja saunat
Ulrika kertoo, että heidän kuntosalillaan toimi pitkään vakiosiivooja, joka työskenteli oman toiminimen kautta. Kun koko konserni vaihtoi samaan siivousyritykseen, aikatauluista ja siivousjäljestä muodostui ongelma. Tarjotut työtunnit olivat nimittäin aikaisempaa suppeammat, joten siivoojan oli vaikea pysyä vaadituissa standardeissa liian pienten työtuntien puitteissa.
“Ennen washUPin siivouspalvelua, meille aiheutti jatkuvasti haasteita kovassa käytössä olevan sulkapallohallin puhtaanapito. Suuri osa lajin harrastajista pelaa aitosulkaisella pallolla, minkä seurauksena kentät olivat iltaisin pölyttyneitä ja sulkahippujen peitossa. Tilavaa sulkapallohallia pestiin aiemman suunnitelman mukaan vain kerran viikossa, mutta se ei selvästikään ollut tarpeeksi, sillä pelaajat jättivät palautetta kentän liukkaudesta.”
Ulrika mainitsee sulkapallon olevan tärkeä palvelu heidän salilla, jolla harjoittelee eri ikäluokkien huippupelaajista koostuva seura. Kenttiä käyttävät myös pitkäaikaiset vakiovuorolaiset sekä yksittäisillä vuoroilla pelaajat. Sulkapallohallin suuren käyttöasteen vuoksi on erityisen tärkeää, että kentät pysyvät hyvässä kunnossa, eikä pelaajien tarvitse murehtia lattioiden liukkaudesta tai siitä mahdollisesti aiheutuvista loukkaantumisista.
Myös saunojen siisteys sekä pukuhuone- ja pesutilat saivat aiemmin kritiikkiä siisteydestä.
Siisteys ja tyytyväisyys uudelle tasolle
Siivousyrityksen vaihtaminen tulikin hyvin ajankohtaiseksi, koska premiumklubin tilojen on oltava aina mahdollisimman siistinä ja puhtaina. WashUP lähetti Foreverille palvelutarjouksen juuri samoihin aikoihin kun he saivat kuntoilijoilta runsaasti siisteyttä koskevaa palautetta.
Ulrika listaa kolme syytä, joka sai siivousyrityksen valinnan kohdistumaan washUPiin muiden sijasta:
- Hinta-laatusuhteeltaan paras tarjous
- Selkeä siivoussuunnitelma ja sen tehokas seuranta
- Luotettavat suositukset muilta LITE-toimipisteiltä ja asiakkailta
Puhdas treeniympäristö, jossa on turvallista ja mukavaa urheilla, vaatii siivousyritykseltä jatkuvaa siivoussuunnitelmaan sitoutumista ja huolellisuutta. WashUPille on itsestäänselvää, että lupaukset lunastetaan.
WashUPin siivouspalveluiden myötä sekä kuntosalien puhtaus että asiakastyytyväisyys ovat parantuneet huomattavasti. Kuntoilevat asiakkaat viihtyvät tiloissa entistä paremmin ja antavat mielellään positiivista palautetta. Tämä puolestaan auttaa lisäämään asiakasuskollisuutta ja uusien jäsenten määrää.
“Onneksemme konserni päätyi vaihtamaan siivousyritystä. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta varsinkin sulkapallokenttien osalta ja itsekin lajin harrastajana huomaan eron kenttien puhtaudessa. Myös muiden tilojen siisteydestä olemme saaneet hyvää palautetta.”
Kaikki toimii hyvin
Lopuksi Ulrika vielä kiittelee, miten hyvin kaikki toimii nykyään – paikalla on päivittäin washUPin siivoushenkilökuntaa. Parasta on tietysti se, että tilat ovat nykyään moitteettoman siistinä joka ikinen päivä.
“Iso kiitos koko washUPin porukalle! Olette erittäin mukavia ja helposti lähestyttäviä. Teette hyvää työtä ja teillä tuntuu olevan osaava ja pätevä henkilökunta.”
Haastateltava: Ulrika Syrjävaara, Asiakaspalvelupäällikkö
Asiakas: Forever Matinkylä / Forever Helsinki Oy
Etsitkö sinä yrityksellesi laadukasta siivouspalvelua?
Tutustu yrityssiivoukseen ja ota yhteyttä!
Jaa