Tällä sivulla on vastauksia yleisimpiin siivousta koskeviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme:  0440409449, info@washup.fi

 

  • Kuinka tilaan siivouksen?

    Siivouksen voi tilata kolmella tavalla: kotisivujemme tilauslomakkeella, sähköpostitse osoitteeseen info@washup.fi tai puhelimitse numerosta 044 040 9449. Tilauksessa tulisi kertoa perustiedot: halutun siivouksen tyyppi (esimerkiksi ylläpitosiivous / syväpuhdistus / muuttosiivous), kuinka usein toivot siivousta (esim. yhden kerran/joka viikko), siivouskohteen osoite ja koko (m2) sekä siivouksen toivottu ajankohta.

  • Mihin aikoihin siivousta on saatavilla?

    Tarjoamme kotisiivouspalveluja seitsemänä päivänä viikossa kellon ympäri. Säännöllinen työaikamme on maanantaista lauantaihin klo 06-18. Näiden aikojen ulkopuolella tehtävästä työstä veloitamme lisämaksun: ma-la klo 18-22 välillä tehtävästä työstä 1,50 eur /h, ma-la 23-06 välillä tehtävästä työstä 2,50 eur/h. Juhlapyhinä ja sunnuntaisin tehtävästä työstä laskutamme tuplahinnan. Olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksenne lisätietoja.

  • Kuinka laskutus tapahtuu?

    Lähetämme kertasiivouksen jälkeen laskun muutaman päivän kuluttua siivouksesta. Säännöllinen  kuukausisiivous laskutetaan kuun lopussa. Lähetämme laskun sähköpostitse, maksuaikaa on 7 päivää. Myös e-lasku tai postitettu lasku ovat mahdollisia. Huomioithan, että postitettavaan laskuun lisätään myös postitus- ja käsittelymaksu 5 €.

  • Voinko siirtää tai perua sovitun siivouksen?

    Siivouksen voi siirtää tai perua viimeistään 24 tuntia ennen siivouksen alkamista. Lyhyemmällä varoitusajalla perutut siivoukset ilman painavaa syytä laskutetaan normaalisti.

  • Mitä jos siivouspäivä osuu juhlapyhälle?

    Juhlapyhinä tehdyn siivouksen hinta on kaksinkertainen. Jos säännöllinen siivouspäivä osuu juhlapäivälle, voidaan vuoro perua tai siirtää jollekin toiselle päivälle. Näissä tilanteissa asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä.

  • Mitä jos siivouksessa kestää arvioitua vähemmän aikaa?

    Veloitamme vain sen ajan, jonka käytimme työntekoon. Arviomme on työhön käytettävä maksimiaika.

  • Onko siivooja jokaisella kerralla sama? Saanko vaihtaa siivooja, mikäli en ole tyytyväinen?

    Järjestämme saman siivoojan jokaiselle siivoukselle vakituisille asiakkaillemme. Mikäli tilaat siivousta  satunnaisesti ja haluat työhön jonkun tietyn siivoojan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kaikki siivoojamme ovat työhönsä yhtä perusteellisesti koulutettuja ja he osaavat siivota yhtä ammattitaitoisesti. Jos jostain syystä kuitenkin haluat vaihtaa siivoojaa, käännythän asiakaspalvelun puoleen.

  • Kuka tuo siivoustarvikkeet ja pesuaineet?

    Palvelun hintaan sisältyy työvoima sekä ammattimaiset puhdistusaineet ja siivousvälineet. Kotisiivouksessa käytämme asiakkaiden omaa imuria, moppia ja siivoussankoa. Muutto- ja remonttisiivouksessa asiasta sovitaan tapauskohtaisesti. Yrityssiivouksessa tuomme pääsääntöisesti kohteeseen omat siivousvälineemme.

  • Millaisia puhdistusaineita käytätte?

    Käyttämämme puhdistusaineet on valmistettu ympäristöystävällisellä tavalla ja ne ovat turvallisia niin työntekijöillemme kuin asiakkaillemmekin. Suurimmalla osalla käyttämistämme puhdistusaineista on myös ympäristömerkki. Puhdistusaineemme ovat ympäristöystävällisyyden lisäksi tehokkaita ja hyvä lopputulos saadaan nopeasti. Käytössämme on puhdistusaineita eri puhdistustarpeisiin ja erilaisille pintamateriaaleille.

  • Voidaanko siivouksessa käyttää omia pesuaineitani? Vaikuttaako se hinnoitteluun?

    Asiakkaan omien puhdistusaineiden käyttö ei vaikuta palvelumme hintaan. Käytämme siivouksessa ammattilaispesuaineita, joiden avulla saavutetaan parempia tuloksia nopeasti. Käyttämällä omia puhdistusaineita varmistamme työmme korkean laadun ja sen, että työntekijämme eivät altistu haitallisille kemikaaleille. Valikoimastamme löytyy laaja valikoima tehokkaita ja turvallisia pesuaineita. Asiakaspalvelumme auttaa sinua parhaan vaihtoehdon löytämisessä.

    Voimme käyttää asiakkaiden omia pesuaineita, mikäli siihen on erityinen tarve – emme kuitenkaan valkaisuaineita/klooria tai perinteistä uuninpuhdistussuihketta.

  • Onko minun oltava kotona siivouksen ajan?

    Sinun ei ole välttämätöntä olla paikalla siivouksen ajan ellet halua.

  • Tarvitseeko minun järjestellä kotiani siivousta varten?

    Siivoukseen ei tarvitse erityisesti valmistautua. Epäjärjestyksen ja tavaroiden järjestäminen säästää toki siivoojan aikaa ja hän pystyy siivoamaan paremmin ja nopeammin.

  • Voinko antaa avaimeni WashUpille?

    Meille on mahdollista antaa siivottavien tilojen avain. Teemme avaimen luovutuksesta aina kirjallisen sopimuksen. Merkitsemme avaimen erityisellä merkillä ja pidämme avaimen hyvässä tallessa.

  • Mitä jos jotain rikkoutuu tai vahingoittuu siivouksen aikana?

    Kotisi turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää. Meillä on laajasti kattava vastuuvakuutus vahinkojen varalta.

  • Mitä jos en ole tyytyväinen siivouksen lopputulokseen?

    Siivouspalvelumme ovat yksityiskohtaisesti suunniteltuja. Siivous toteutetaan aina toiveidesi mukaisesti. Tarjoamme myös tyytyväisyystakuun: jos lopputulos ei jostain syystä miellytä, palaamme korjaamaan tilanteen veloituksetta 24 tunnin sisällä. Olethan siis tällaisissa tilanteissa yhteydessä asiakaspalveluumme vuorokauden sisällä siivouksesta.

  • Tehdäänkö siivouksesta kirjallinen sopimus?

    Kotitalousasiakkaat: Palvelumme ei edellytä kirjallista sopimusta. Voit tilata siivouksen niin pitkäksi aikaa kuin tarvitset. Sovittu siivous voidaan perua tai siirtää viimeistään 24 tuntia ennen siivouksen ajankohtaa. Halutessasi voidaan laatia myös kirjallinen sopimus. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tehdä kanssamme kirjallisen sopimuksen. Postitamme silloin sopimuksen sinulle palautuskuoren kanssa.

    Yritysasiakkaat: Kertaluontoinen siivous ei edellytä sopimuksen laatimista. Säännöllisen siivouksen yhteydessä edellytämme kuitenkin kirjallisen sopimuksen tekemistä. Kaikki vuorot voidaan perua tai siirtää 24 h varoitusajalla. Ensimmäisen kuukauden aikana sopimus voidaan irtisanoa vuorokauden varoitusajalla. Tämän jälkeen sopimuksella on kuukauden irtisanomisaika.

  • Mitkä ovat kotisiivouksen ehdot?

    Tilaamalla meiltä kotisiivouksen sitoudut oheisiin ehtoihin:

    Laadunvalvonta
    Jos tilaajalla on huomautettavaa palvelun laadusta, hänen on otettava yhteys toimittajaan puhelimitse vuorokauden (24 h) sisällä siitä hetkestä, kun palvelun oli määrä olla tuotettu.

    Vahingot ja turvallisuus
    Jos tilaaja huomaa sattuneen vahingon tai omaisuuden rikkoutumisen, asiasta täytyy ilmoittaa toimittajalle vuorokauden (24h) sisällä palvelun suorittamisesta.

    Vakuutukset
    Wash Up! vastaa kaikista siivouskohteessa tapahtuneista vahingoista, jotka ovat aiheutuneet siivouspalvelun yhteydessä tai jotka sen henkilökunta on muuten toiminnallaan aiheuttaneet.
    Washup:lla on siivouspalvelut kattava vastuuvakuutus, joka korvaa tilaajalle aiheutetut suorat henkilö- ja esinevahingot. Vastuuvakuutuksen vakuutusmäärä on miljoona (1 000 000) euroa.

    Tilaajan tulee itse huolehtia erityisen arvokkaiden esineiden puhtaanapidosta. Wash Up! ei ole vastuussa esineistä, jotka ovat epävakaita tai sijaitsevat epävakaassa ympäristössä. Kaikkien pintojen oletetaan olevan valmiita siivoukseen. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos on jokin pinta/esine, jota ei tulisi siivota.

    Peruutukset
    Tilaaja voi peruuttaa, muuttaa tai siirtää sovitun siivouskerran ajankohdan sovittuaan asiasta WashUpin asiakaspalvelun kanssa. Wash Up! pyytää tilaajaa ilmoittamaan tällaisista asioista viimeistään vuorokausi (24 h) etukäteen. Jos WashUpin työntekijä on jo saapunut siivottavaan kiinteistöön ennen kuin saa tiedon peruutuksesta, tilaaja korvaa työntekijän käynnistä täyden maksun.

  • Voinko hyödyntää kotitalousvähennystä siivouspalveluissa?

    Kyllä, voit vähentää 50 % palvelujemme arvonlisäverollisesta hinnasta kotitalousvähennyksenä. Kotitalousvähennyksen omavastuu on 100€ kalenterivuodessa. Voit siis maksaa useita  kotitalousvähennykseen oikeuttavia töitä, omavastuu vähennetään vain kerran. Yksi henkilö voi saada kotitalousvähennystä vuodessa enintään 2400€. Vähennystä voi soveltaa myös omille vanhemmille ostetusta kotipalvelusta. Kalenterivuoden päätyttyä toimitamme sinulle koosteen kaikista meiltä tilaamistasi palveluista. Voit tehdä veroilmoituksen raporttimme perusteella. Voit myös arvioida kotitalousvähennyksen määrän etukäteen ja pyytää sen pohjalta uuden verokortin. Tällöin kotitalousvähennys sisällytetään kuluvan vuoden verotukseen. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli tarvitset lisätietoja. Voi tarkistaa kotitalousvähennykseen liittyvät tiedot myös osoitteesta www.vero.fi.

Ota yhteyttä!

Jos etsit yhteistyökumppaniksi paikallista yritystä ja arvostat erinomaista asiakaspalvelua – olethan yhteydessä meihin jo tänään!

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja toiveistasi.